© Malatya Time

Herkes masasının üzerini boşaltsın!

Ersoy Baba yazdı...

Üniversitede son sınıftaydık. Lise ve Ortaokullarda öğretmen olarak staj yapma dönemi gelmişti. Staj öncesi son Eğitim Bilimleri dersimizde hocamız sınıfa girdi. Alışılmışın dışında olarak:
-”Arkadaşlar, herkes masasının üzerini boşaltsın. Sıranın içinde kitap, defter, çanta vs varsa yere indirin.”
“Sınav yapacak” herhalde diye dediklerini yaptık. Masalarımızın üstünü ve içini boşalttık.
-”Kollarınızda saat, künye vesaire varsa onları da çıkarıp cebinize koyun”

...

MAKALENİN DEVAMINI OKUMAK İÇİN LÜTFEN BURAYA > TIKLAYINIZ. 


 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER