Malatya Temsilcileri Muş'ta Düzenlenen Futbol Müsabakalarında Grup Şampiyonu Oldu
SPORAnadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda mücadele eden Malatya’nın erkek ve kız futbol takımları, Muş’ta düzenlenen turnuvada grup şampiyonu olarak Şanlıurfa’daki ikinci etaba yükseldi.
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünü temsil eden erkek ve kız futbol takımları önemli bir başarıya imza attı.
MUŞ'TA ÇİFTE GRUP ŞAMPİYONLUĞU GELDİ
17-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Muş’ta düzenlenen organizasyonda sahaya çıkan Malatyalı sporcular, sergiledikleri başarılı performansla rakiplerini geride bırakarak gruplarını lider tamamladı. Hem erkek hem de kız takımlarının grup birinciliğini elde etmesi, spor camiasında büyük bir sevinçle karşılandı.
YENİ DURAK ŞANLIURFA OLACAK
Müsabakalar boyunca disiplinli oyun anlayışı ve mücadeleci kimlikleriyle dikkat çeken Malatya temsilcileri, elde ettikleri sonuçlarla ANALİG Futbol Grup Müsabakaları’nın 2. etap karşılaşmalarına katılmaya hak kazandı. Grup şampiyonu olarak bir üst tura yükselen Malatya ekipleri, 02-06 Temmuz 2026 tarihleri arasında Şanlıurfa’da düzenlenecek ikinci etap müsabakalarında başarı arayacak.
İL MÜDÜRLÜĞÜNDEN TEBRİK MESAJI
Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada da Malatya’yı temsil edecek sporcular, antrenörler ve emeği geçen tüm paydaşlar tebrik edilirken, Şanlıurfa’daki karşılaşmalarda da başarılı sonuçlar alınması temenni edildi.
KAYNAK: MHA
İlginizi Çekebilir