© Malatya Time

Malatyalı sporcular başarıyla döndü

 Malatyalı Wushu ve Kung Fu sporcuları, Türkiye Şampiyonası’ndan 18 madalya ile döndü.

HABER MERKEZİ-MALATYA

Sakarya’da 15-17 Aralık 2021 tarihleri arasında düzenlenen Wushu Kung Fu Geleneksel Türkiye Şampiyonasına Malatya’dan katılan sporcular başarılı döndü.
Malatyalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan, 10 altın, 3 gümüş ve 5 bronz madalya aldılar. Malatya Gençlik ve Spor Müdürü Ebubekir Kayhan’ın önümüzdeki günlerde Wushu ve Kung Fu başarılı sporcuları makamında kabul edip hediyeler vereceği öğrenildi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER