100 Bin TL ile katıldılar!

Süper Lig ekibi Yeni Malatyaspor, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın öncülüğünde başlatılan 'Biz bize yeteriz Türkiyem' yardım kampanyasına 100 Bin TL bağışladı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Kulüp resmi hesabından yapılan açıklamada," Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın korona virüsle mücadele için ‘Biz Bize Yeteriz Türkiyem' sloganıyla başlattığı ‘Milli Dayanışma Kampanyasına' biz de kulüp olarak 100 Bin TL ile katılıyoruz" ifadelerine yer verildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.