27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

2 mahalle karantina altına alındı


2 mahalle karantina altına alındı
Malatya’da 2 mahalle, yeni tip korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında karantina altına alındı.

HABER MERKEZİ-MALATYA

Malatya Valiliği tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, “Doğanşehir İlçesi Kasımlar Mahallesi ve Pütürge İlçesi Bakımlı Mahalleleri İlçe Hıfzıssıhha Kurulları kararınca 19 Ekim 2020 tarihi itibariyle karantinaya alınmıştır” denildi.
Sözü edilen iki mahallenin yeni tip korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında 14 gün süreyle karantina altına alındığı belirtilirken, mahallenin ihtiyaçlarının Vefa Sosyal Destek grubu tarafından karşılanacağı kaydedildi.

 

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!