20 kişiye korona cezası!

Malatya’da 20 vatandaşa, yeni tip korona virüs (Covid-19) kurallarına uymadıkları gerekçesiyle ceza kesildi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya Emniyet Müdürlüğü görevlileri tarafından korona virüs ile mücadele kapsamında il genelinde denetimler devam ediyor. Yapılan denetimlerde son 24 saatte, 5 şahsa maske takmamaktan, 5 şahsa sigara içmekten,1 işyerine kural ihlalinden işlem yapıldı.
Covid-19 temaslısı olmasından dolayı karantina kuralına uymadığı tespit edilen 14 vatandaşa cezai işlem uygulanarak ikametlerine yönlendirildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İstanbul Ulaşımına Malatyalı Eli Değdi! Tarihi Sayfa Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Teşrifleriyle Açıldı
- TOKİ Konutlarının Yanındaki Otluk Alanda Çıkan Yangın Korkuttu
- Malatya Valiliği Teslim Takvimini Açıkladı: Gözler 4 Temmuz'a Çevrildi
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.