3 pozitif vaka daha!

Yeni Malatyaspor'da yapılan korona virüs testinde 3 yardımcı antrenörün pozitif çıktığı açıklandı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yeni Malatyaspor Kulübü'nden yapılan açıklamada, futbolcu, teknik heyet ve tesis çalışanlarına yapılan rutin Covid-19 testlerinde üç yardımcı antrenörün test sonuçlarının pozitif çıktığı açıklandı. Testleri pozitif çıkan yardımcı antrenörlerin sağlık durumlarının iyi olduğu ve evde karantinaya girdikleri öğrenildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.