5 yıldır biriktirdiği paraları kaybedince...

Malatya’da telefon almak için 5 yıldır biriktirdiği 4 bin 810 TL’yi kaybeden ve cüzdanı duyarlı bir vatandaş tarafından bulunan yabancı uyruklu genç kadına, parası polis ekipleri tarafından teslim edildi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya’da yaşayan yabancı uyruklu Ragat El Hüseyin, ailesinden aldığı harçlıkları cep telefonu almak için biriktirdi. Genç kadın, içi para dolu cüzdanını telefon almaya giderken Battalgazi ilçesi Üçgenpark mevkisinde kaybetti. Genç kadının kaybettiği cüzdan duyarlı bir vatandaş tarafından bulundu ve içindeki parayla birlikte polis ekiplerine teslim edildi. Polis ekiplerinin çalışmaları sonrası kayıp cüzdanın yabancı uyruklu genç kıza ait olduğu tespit edildi. Genç kız ve ailesiyle iletişime geçen ekipler, cüzdanı ve içerisindeki parayı tamamıyla Beydağı Polis Merkezi Amirliğinde Ragat El Hüseyin’e teslim etti. El Hüseyin, yıllardır biriktirdiği parayı kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.
5 SENEDİR BİRİKTİRDİĞİ PARAYI ÇALDILAR
Parayı telefon almak için biriktirdiğini dile getiren Ragat El Hüseyin, “Ben o parayı 5 senedir biriktiriyorum. Parayla telefon almak istiyordum. Öğrenciyim. Her zaman annem ve babam harçlık veriyordu, bende toplayıp biriktirdim. 4 bin 810 TL param vardı, paramın hepsi tamam. Parayı bulanlara teşekkür ederim. Telefon alacağım, 5 yıldır biriktiriyorum” dedi.
Malatya’da yaşayan yabancı uyruklu Ragat El Hüseyin, ailesinden aldığı harçlıkları cep telefonu almak için biriktirdi. Genç kadın, içi para dolu cüzdanını telefon almaya giderken Battalgazi ilçesi Üçgenpark mevkisinde kaybetti. Genç kadının kaybettiği cüzdan duyarlı bir vatandaş tarafından bulundu ve içindeki parayla birlikte polis ekiplerine teslim edildi. Polis ekiplerinin çalışmaları sonrası kayıp cüzdanın yabancı uyruklu genç kıza ait olduğu tespit edildi. Genç kız ve ailesiyle iletişime geçen ekipler, cüzdanı ve içerisindeki parayı tamamıyla Beydağı Polis Merkezi Amirliğinde Ragat El Hüseyin’e teslim etti. El Hüseyin, yıllardır biriktirdiği parayı kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.
5 SENEDİR BİRİKTİRDİĞİ PARAYI ÇALDILAR
Parayı telefon almak için biriktirdiğini dile getiren Ragat El Hüseyin, “Ben o parayı 5 senedir biriktiriyorum. Parayla telefon almak istiyordum. Öğrenciyim. Her zaman annem ve babam harçlık veriyordu, bende toplayıp biriktirdim. 4 bin 810 TL param vardı, paramın hepsi tamam. Parayı bulanlara teşekkür ederim. Telefon alacağım, 5 yıldır biriktiriyorum” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Olağanüstü Genel Kurulunu Tamamlayan Malatya Yeşilyurt Spor Kulübünde Görev Dağılımı Belli Oldu
- Deprem Sonrası Yeniden İnşa Edilen Niyazi Mısri Bölgesinde Projenin Yüzde 95'i Tamam!
- Terminal Caddesinde Çıkan Bıçaklı Kavgada Yabancı Uyruklu Bir Genç Kanlar İçinde Kaldı
- MalatyaPark Otoparkında Aynı Gün LPG Taktırılan Araç Alevlere Teslim Oldu
- Vali Seddar Yavuz Kurum Müdürleriyle Birlikte Halk Gününde Vatandaşları Dinledi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.