Aç kalan sansar korkuttu

HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'da yiyecek bulmak için bir fabrikaya giren sansar, itfaiye ekipleri tarafından yakalanarak doğaya bırakıldı.
AÇ KALAN SANSAR FABRİKAYA GİRDİ
Malatya'da 2.Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir fabrikaya giren sansar, ofis bölümündeki çalışanlar tarafından fark edildi. Durumun itfaiye ekiplerine bildirilmesi üzerine fabrikaya gelen Malatya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri özel aparat yardımıyla sansarı yakalayarak kafese koydu.

SANSAR DOĞAYA BIRAKILDI
Kış şartlarında yiyecek bulamadığı için yerleşim alanına geldiği tahmin edilen sansar, ekipler tarafından verilen yiyeceği yedikten sonra yeniden doğaya bırakıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.