Alacağını istedi diye darp edildi

Malatya’da iki kişi arasında meydana gelen kavgada, bir kişi alacağını istemesi nedeniyle darp edilerek cep telefonunun çalındığını iddia etti.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Edinilen bilgiye göre olay, Taştepe Mahallesine meydana geldi. Müşteki G.Ç, bin TL borç verdiği şüpheli Ü.L 'den borcunu istediğini, ancak şüphelinin kendisini darp ederek telefonunu aldığını ileri sürdü.
Battalgazi Polis Merkezi ekiplerince şüpheli Ü. L telefonla birlikte yakalandı. Telefon müşteki G.Ç isimli şahsa teslim edildi.
Olayla ilgili tahkikatın devam ettiği kaydedildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- CHP Malatya İl Binasında Gece Yarısı Çilingirli Devir Teslim Gerçekleşti
- TOKİ Konutlarının Yanındaki Otluk Alanda Çıkan Yangın Korkuttu
- Malatya Valiliği Teslim Takvimini Açıkladı: Gözler 4 Temmuz'a Çevrildi
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.