Anne-kız toprağa verildi

Malatya'da boşanma aşamasındaki eşi tarafından öldürülen kadın ile annesi toprağa verildi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya'da boşanma aşamasındaki eşi tarafından öldürülen kadın ile annesi toprağa verildi.
CİNAYETE KURBAN GİDEN ANNE-KIZ TOPRAĞA VERİLDİ
Battalgazi ilçesine bağlı Kemerköprü Mahallesi'nde dün boşanma aşamasındaki eşi Ümit G. tarafından düzenlenen silahlı saldırı sonrasında hayatlarını kaybeden Sibel G. ile annesi Ayşe Fatma Yıldırım Battalgazi İlçesi'nde toprağa verildi.
Malatya Adli Tıp Kurumu'nda öğlen saatlerinde cenazeleri alınarak Battalgazi ilçesine getirilen anne kız Kemerköprü mahallesinde defnedildi.
Boşanma aşamasındaki eşi ve kayınvalidesini pompalı tüfekle vurarak öldürdükten sonra yakalanan Ümit G.'nin ise Jandarmadaki işlemlerinin sürdüğü öğrenildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Bostanbaşı Mahallesi'nde Görüntülü Aramayla İntihar Edeceğini Söyleyen Şahıs Ölü Bulundu
- Milyonluk Tesis Var Ama Yol Yok! Hekimhan'da Tepkiler Büyüyor
- Deprem Nedeniyle Ara Verilmişti: Yeşilyurt Festivali Yeniden Kapılarını Açtı
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.