Arhavi'yi 3-0 yendiler

Malatya Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı sahasında karşılaştığı lig lideri Arhavi Belediyespor'a 3-0 mağlup oldu.
HABER MERKEZİ / MALATYA
Türkiye Erkekler Voleybol 1. Ligi B Grubu'nda mücadele eden Malatya Büyükşehir Belediyespor, ligde geçen hafta aldığı yenilgiden sonra bu kez de sahasında karşılaştığı Arhavi Belediyespor'a 3-0 mağlup oldu. Ev sahibi takım, rakibi karşısında etkisiz bir oyun sergileyerek, 18-25, 21-25 ve 20-25'lik setlerle sahadan mağlup ayrıldı. Malatya Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı Antrenörü Muhammet Çatar maç sonrası yaptığı açıklamada, kötü gidişata bir an önce nokta koymaları gerektiğini belirtti. Takım olarak maç genelinde kötü bir performans sergilediklerini ve 3-0 yendiklerini belirten Çatar, "Sahamızda kazanmamız gereken bir maçtı. Tabi maç geneline baktığımızda yine bireysel hata oranımız çok yüksekti. Rakimiz bu ligin en iyi takımlarından birisi ve zaten şuan lider durumda. Tabi bu mazeret olmaz. Biz ligde kalan maçları en iyi şekilde oynayıp, toplayabileceğimiz en maksimum puanı toplamak istiyoruz" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.