Bakan Koca: Malatya'da şehir hastanemizin projesi bitmek üzere!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İzmir Bayraklı Şehir Hastanesinin açılışıyla kentin sağlık üssü olmaya aday olduğunu ve "Türkiye Yüzyılı" yatırımlarının ilkine kavuştuğunu söyledi. Sağlık Bakanı Koca, “ Hatay, Malatya ve Van şehir hastanelerimizin projeleri bitmek üzere, böylece tüm büyükşehirlerimiz şehir hastanelerine kavuşmuş olacak” dedi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İzmir Şehir Hastanesi ve Bağlantı Yolları Açılış Töreni'nde konuştu. Bakan Koca, Malatya’da şehir hastanesi projesinin bitmek üzere olduğunu söyledi. Sağlık Bakanı Koca, “ Hatay, Malatya ve Van şehir hastanelerimizin projeleri bitmek üzere, böylece tüm büyükşehirlerimiz şehir hastanelerine kavuşmuş olacak” dedi.
HABER MERKEZİ-ANKARA
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tecde Mahallesi Yer Altından Gelen Alevlerle Sarsıldı
- Malatya Valiliğinde Yatırımlar ve Projeler Masaya Yatırıldı
- Kavga Ortamı Geride Kalmalı: Abdullah Aksoğan’dan Malatyalılara Kenetlenme Çağrısı
- Malatya’da Mescid-i Aksa Camii’nin Temeli Atıldı! Başkandan Tören Alanında Teknik Uyarı...
- Darende'de 500 Yıllık Tarihi Yusuf Paşa Bedesteni Restore Edilerek Hizmete Açıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.