BalabanÂ'daki sağlık ocağı inşaatını inceledi

MalatyaÂ'nın Darende İlçesi Balaban Mahallesinde, hayırsever bir vatandaş tarafından yaptırılan sağlık ocağının inşaatının hızla devam ettiği ve Ekim ayında hizmete açılmasının planlandığı bildirildi.
Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü kontrolünde yapımı devam eden sağlık ocağı inşaatında teknik heyet ile birlikte incelemelerde bulunan Kaymakam Bünyamin Kuş, “Söz konusu sağlık ocağının Balaban Mahallemizden başka yaklaşık 20 yerleşim merkezindeki 8 bin vatandaşa sağlık hizmeti verecek olup, 3 katlı olarak inşa edilen sağlık merkezi, 112 acil servis kurulabilecek şekilde yapılmaktadır. Ekim ayı itibariyle hizmete hazır hale getirilmesi planlanan Sağlık ocağı bölgede önemli bir kamu hizmetini yerine getirecektir. Bu sağlık ocağının yapılmasına vesile olan hayırsever vatandaşımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya’nın Köklü Kültürü İstanbul’da Yaşatılıyor: Zeytinburnu’nda Sıcak Bir Anadolu Sofrası Kuruldu
- Doğanşehir’de Dutlar Olgunlaştı: Vatandaşlar Kazanları Şifa Kaynağı Pekmez İçin Kaynatıyor
- Milletvekili Tüfenkci Yeni Camii ve Belediye Hamamı’ndaki Restorasyon Çalışmalarını İnceledi
- Malatya Sokakları Üç Gün Boyunca Ablukaya Alındı: Zehir Tacirleri ve Silah Kaçakçıları Cezaevine Gönderildi
- Malatya Kayısısında Kritik Dönemeç: Milyonların Gözü Temmuz Ayında Açıklanacak Rakamlarda
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.