'Başbakanımızın Çağrısını Destekliyoruz'

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın beyaz ekmeğin sofralardan kaldırılması çağrısına, Malatya Fırıncılar Odası Başkanı Mehmet Büyükelçi de tam destek verdi.
Büyükelçi dernek binasında yaptığı basın açıklamasında, beyaz un yerine kepekli undan ekmek imal edilmesi taraftarı olduklarını belirterek, "Başbakanın çağrısını destekliyor, teşekkür ediyoruz. Kepekli ekmeğe 2012 yılında, Türkiye'nin birçok ilinde geçildi. Daha Malatya'da kepekli ekmeğe geçilmedi. Uncular kepekli un çıkaracak ki fırıncılar da bunları işlesin. Vatandaşlarımızın kepekli ekmek konusunda hep talebi var. Kepekli ekmek yapılan yerler tercih ediliyor. Vatandaşlarımız tarafından Malatya'da en fazla ekmek pideler tercih ediliyor. Pidede kepek daha fazla var" şeklinde konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İYİ Parti Battalgazi İlçe Başkanlığı Görevine İş Kadını Mine Ökmen Atandı
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.