Başhekim Berk'in testi pozitif çıktı!

Korona virüse yakalanan Yeşilyurt Hasan Çalık Devlet Hastanesi Başhekimi Erhan Berk evinde karantinaya alındı.
HABER MERKEZİ-YEŞİLYURT
Yeşilyurt Hasan Çalık Devlet Hastanesi Başhekimi Erhan Berk yapılan korona virüs testinin pozitif çıkması üzerine evinde karantinaya alındı. Berk'in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, 14 gün boyunca evinde karantina altında olacağı belirtildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.