Battalgazi Belediyespor'un hedefi BAL Ligi

Battalgazi Belediyespor Kulübü Başkanı Rıdvan Budak, hedeflerinin BAL Ligi'nde mücadele etmek olduğunu belirtti.
Malatya'da gruplarında U 19 futbol takımının namağlup şampiyon olarak grup maçlarına katılma hakkını elde ettiklerini söyleyen Battalgazi Belediyespor Kulübü Başkanı Rıdvan Budak, “Yeni Malatyaspor'un başarılı olup üst liglere çıkması için, alt liglerde Malatya'da takımların bulunması lazım. Yeni Malatyaspor'a futbolcu yetiştirecek alternatif takımların olması lazım. Yeni Malatyaspor'un önce Bank Asya ligi sonra Süper Lige çıkması lazım. Aynı zamanda, Battalgazi Belediyespor ve Yeşilyurt Belediyespor'un da 3.lig ve 2.lig'de mücadele etmesi gerekiyor” ifadelerini kullandı.
“Amacımız, gençleri spora yönlendirerek, gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzak tutmaktır” diyen Rıdvan Budak, “Spor ahlakı ile gençlerimizi yetiştirmemiz lazım. Gençlerimizi, alkol ve uyuşturucu gibi zararlı alışkanlıklardan kurtarmak için spora yönlendirmeliyiz” şeklinde konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.