Çakır'dan taraftara çağrı

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır, Gençlerbirliği maçı öncesi Malatyalı futbol severlere seslenerek, 'Vefakar ve cefakar taraftarlarımızın hem takımımıza hem de kahramanlarımıza destek için stadı dolduracağına inanıyorum' dedi.
HABER MERKEZİ / MALATYA
Başkan Çakır, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, sarı-kırmızılı yönetimi maç hasılatını Mehmetçik Vakfı'na bağışlama kararı alması nedeniyle kutladı. Taraftarlara da seslenen Çakır paylaşımında, "Cumartesi günü Gençlerbirliği ile oynayacağımızın maçın geliri Mehmetçik Vakfına bağışlanacak olması nedeniyle yönetimimizi aldığı bu karar için kutluyorum. Vefakar ve cefakar taraftarlarımızın hem takımımıza, hem de kahramanlarımıza destek için stadı dolduracağına inanıyorum. Takım Bizim Takımımız" ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Türkiye'nin Dört Bir Yanından Gelen Motosiklet Tutkunları Akçadağ'da Buluştu
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.