Çalımbay: “Mücadeleci bir maç oldu”

DG Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Yeni Malatyaspor galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, 'Takımımdan çok memnunum, maçın başından sonuna kadar gerçekten çok iyi mücadele ettiler. Maça sonradan giren arkadaşlarımız çok iyi mücadele ediyorlar ve skora etki ediyorlar' dedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Süper Lig'in 38. haftasında Sivasspor, sahasında karşılaşıtğı Yeni Malatyaspor'u 1-0 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, "Bulunduğumuz konum itibariyle yukarıya oynamak istiyorsak bu maçı mutlaka kazanmamız gerekiyordu. Malatya'nın bulunduğu konumdan dolayı bu maçın çok zor olacağı belliydi. Gerçekten de öyle oldu, çok güzel ve mücadeleci bir maç oldu. Bizim güzel pozisyonlarımız vardı. Biraz son paslarda dikkat edebilseydik güzel bir skor yakalayabilirdik. Takımımdan çok memnunum, maçın başından sonuna kadar gerçekten çok iyi mücadele ettiler. Maça sonradan giren arkadaşlarımız çok iyi mücadele ediyorlar ve skora etki ediyorlar. Yine aynı şey oldu. O yüzden takımımı tebrik ediyorum. Kalan 4 maçımızı çok iyi şekilde bitirmemiz gerekiyor. Şimdi bizim önümüzdeki maç final maçı. Tek düşüncemiz Gaziantep maçı" diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.