Darende'de ilçe protokolüne iftar yemeği

Ramazan etkinlikleri çerçevesinde Darende Belediyesi tarafından iftar yemeği verildi.
HABER MERKEZİ-DARENDE
Darende Belediyesi tarafından ilçedeki kamu kurumlarının yöneticilerine iftar yemeği verildi.
"SEVGİ BAĞLARI GÜÇLENİYOR"
Burada konuşan Darende Belediye Başkanı Süleyman Eser, Ramazan ayının manevi atmosferinin insanların arasındaki sevgi bağlarının güçlenmesine vesile olduğunu belirterek, "Darende'de böylesi tabloların oluşmasına inşallah sürekli vesile olacağız. Gördüm ki sizinle bir çok iş bir çok hizmeti kol kola başaracağız. Bu güzel insanlarla her şey yapılabilir. Aynı toplumda yaşayan insanlar olarak bu tür vesileler ile birbirimizi dinleyip sorunları hakkında bilgi edinip çözüm yollarını da aramalıyız" diye konuştu.
Belediyenin Sosyal Tesislerindeki iftar yemeğine İlçe Kaymakamı Enver Hakan Zengince ve kamu kurumu yöneticileri katıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.