Doğanşehir'de otomobil işyerine girdi

Malatya'nın Doğanşehir ilçesinde bir tekel bayisine giren otomobil, alev aldı. İtfaiyenin zamanında müdahalesi ile yangın kısa sürede söndürüldü. Kazada yaralanan 2 kişi, Doğanşehir Devlet Hastanesinde ilk müdahalelerinin ardından Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.
HABER MERKEZİ / MALATYA
Edinilen bilgiye göre, D.E. idaresindeki 44 HT 902 plakalı otomobil, sürücü direksiyon hakimiyetini kaybedince yol kenarındaki bir tekel bayisine çarptı. Kazada sürücü ve yanında bulunan bir kişi çevredekilerin yardımı ile araçtan çıkartılırken, otomobil alev aldı. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yakıt akıtan ve yanmaya başlayan otomobili söndürdü.
Kazada yaralanan 2 kişi, Doğanşehir Devlet Hastanesinde ilk müdahalelerinin ardından Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- Günpınar Vadisi Koordinasyonundaki Araştırma Darende'nin Saklı Doğal Mirasını Gün Yüzüne Çıkardı
- Türkiye'nin Dört Bir Yanından Gelen Motosiklet Tutkunları Akçadağ'da Buluştu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.