Doğanşehir protokolü ve polisler iftarda biraraya geldi

MalatyaÂ'nın Doğanşehir İlçesiÂ'nde, protokol üyeleri ile polisler iftar yemeğinde bir araya geldi.
Ramazan Ayı münasebetiyle ilçe protokolü ve İlçe Emniyet Müdürlüğü bünyesinde görev yapan polis memurları, Doğanşehir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Doğanşehir Emniyet Müdürlüğü ve Doğanşehir Belediyesi tarafından tertip edilen iftar programında bir araya geldi.
Düzenlenen iftar programına, İlçe Kaymakamı Mehmet Soğukpınar, Belediye Başkanı Vahap Küçük, İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Salih Gülcan, Garnizon Komutanı Özkan Güneş, Cumhuriyet Başsavcısı Serkan Tayyar Ünsal, İlçe Müftüsü Mehmet Kaya, İlçe SYDV Müdürü Ercan Arslan, Orman işletme Şefi Mehmet Mustafa Dağdelen ve İlçe Emniyet Müdürlüğünde görev yapan polis memurları katıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.