Doğanyol Belediye Başkanı koronaya yakalandı!

Doğanyol Belediye Başkanı Hakan Bay, koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine karantinaya alındı.
HABER MERKEZİ-DOĞANYOL
Doğanyol Belediye Başkanı Hakan Bay, Covid-19 testinin pozitif çıktığını sosyal medya hesabından duyurdu. Bay: " Kıymetli hemşehrilerim... Dün yapılan kontrollerin ardından Covıd-19 test sonucum maalesef pozitif çıkmıştır. Şu an için sağlık durumum gayet iyi, 14 günlük karantina ve tedavi sürecim başladı. Dualarınızı bizden eksik etmeyin "ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.