22 Haziran, 2026, Pazartesi
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Dolandırıcıların yeni yöntemi...


Dolandırıcıların yeni yöntemi...
Malatya’da, Valiliğe pandemi cihazı alınma bahanesiyle para dolandırıcılık usulüyle alındı.

HABER MERKEZİ-MALATYA 

Edinilen bilgiye göre, bir özel kurumu arayan şahısların kendilerini Valilik Özel Kalem Müdürü olarak tanıtıp “Valiliğe pandemi cihazı alınma” bahanesiyle para istendi. Şüphelinin vermiş olduğu hesap numarasına 12 bin TL para yatırıldı. Sonradan, özel kurum yetkilisinin şikâyetçi olmaları üzerine paraya bloke konulması için ilgili bankayla yazışma yapıldı.
Polis olayla ilgili tahkikata başladı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!