Düzce Üniversitesi 19 Öğretim Üyesi alıyor

Düzce Üniversitesi 19 Öğretim Üyesi alacağını duyurdu.
Basın İlan Kurumu ilan portalı ilan.gov.tr’de yer alan bilgiye göre Düzce Üniversitesi birimlerine; 2547 sayılı Kanunun, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ve Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atama Ek Koşulları'nın ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alacak.
Personel alımına ilişkin bilgi için tıklayınız.
Personel alımına ilişkin bilgi için tıklayınız.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya’da Görülmemiş Olay: Şehristan Evleri’nin Yapısal Direnci İş Makinelerini Bozdu ve Yıkım Durdu
- Malatya Valiliğinde Yatırımlar ve Projeler Masaya Yatırıldı
- Kavga Ortamı Geride Kalmalı: Abdullah Aksoğan’dan Malatyalılara Kenetlenme Çağrısı
- Malatya’da Mescid-i Aksa Camii’nin Temeli Atıldı! Başkandan Tören Alanında Teknik Uyarı...
- Darende'de 500 Yıllık Tarihi Yusuf Paşa Bedesteni Restore Edilerek Hizmete Açıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.