'Eğitime önem veriyoruz'

Arguvan Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş, ilçede bulunan tüm okulları ziyaret ederek öğrencilere ve öğretmenlere yeni yılda başarılar diledi.
HABER MERKEZİ-ARGUVAN
Arguvan Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş, ilçede bulunan tüm okulları ziyaret ederek öğrencilere ve öğretmenlere yeni yılda başarılar diledi.
KIZILDAŞ, OKULLARI ZİYARET ETTİ
2018-2019 yeni eğitim-öğretim yılının başlamasının ardından Arguvan'daki okulları ziyaret eden Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş, "Yeni eğitim-öğretim yılının, öğrencilerimize, velilerimize ve öğretmenlerimize sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum" ifadelerine yer verdi.
KIZILDAŞ, ÖĞRENCİLERLE YAKINDAN İLGİLENDİ
İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Yay'ında eşlik ettiği ziyaretlerde öğrencilerle de yakından ilgilenen Başkan Kızıldaş, "Eğitime önem veriyoruz ve bu kapsamda eğitim kurumlarımızı tek tek ziyaret ediyoruz" diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.