Emniyet Genel Müdürü trafik kontrol noktasında!

Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, Malatya'da trafik kontrol noktasını ziyaret etti.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Malatya-Ankara yolu trafik kontrol noktasını ziyaret eden Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, Malatya Valisi Aydın Baruş, İl Emniyet Müdürü Ercan Dağdeviren, İl Jandarma Komutanı Albay Necmi İnce ve şube müdürleri tarafından karşılandı.

AKTAŞ, SÜRÜCÜLERİ UYARDI
Kara yolunda uygulama kapsamında durdurulan araçlardaki yolcuların bayramını kutlayan Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş ve Vali Baruş, sürücülerle sohbet ederek çocuklara çeşitli hediyeler, kırmızı düdük ve çikolata verdi. Emniyet Genel Müdürü Aktaş ve Vali Baruş sürücüleri, emniyet kemeri takmaları ve trafik kurallarına uymaları konusunda uyardı. Bayram boyunca herhangi bir sorun yaşanmaması ve sağlıklı bayram geçirilmesi için Emniyet Genel Müdürlüğü nezdinde tüm il müdürlüklerinin gerekli hassasiyeti gösterdiğini belirttiler. Ayrıca, Kurban Bayramı yoğunluğu nedeniyle muhtemel trafik kazalarını en aza indirmek, can ve mal kaybını önlemek amacıyla büyük bir seferberlik başlattıklarını söylediler. Ardından Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, Elazığ'a gitmek üzere Malatya'dan ayrıldı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Eski Belediye Başkanı Mehmet Yaşar Çerçi’nin Ağabeyi Vefat Etti
- Yaya Geçidinde Bisikletliye Yol Veren Sürücü Facianın Eşiğinden Döndü
- Fahri Kayahan İle Adıyaman Yolu Arasında Kesintisiz Ulaşım Dönemi Başlıyor
- Teknik Zorluklar Nedeniyle Durdurulan Şehristan Evlerindeki Yıkım Çalışmaları Tamamlandı
- Okul Yolunda Korku Saçan Elektrik Panoları FEDAŞ Ekiplerince Güvenli Hale Getirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.