En fazla ihracat Malatya’dan!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Malatya Bölge Müdürlüğü’ne bağlı iller arasında bölgede en fazla ihracat Malatya’dan yapıldı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
TÜİK Malatya Bölge Müdürlüğü verilerine göre, geçtiğimiz Nisan ayında Malatya'da ihracat 21,13 milyon dolar, ithalat 8,54 milyon dolar olarak gerçekleşti. Malatya'nın komşu şehri Elazığ'da da ihracat 12,40 milyon dolar, ithalat 1,64 milyon dolar olarak gerçekleşti.
Geçtiğimiz Nisan ayında Bingöl'de ihracat 43 bin dolar, ithalat 2 bin dolar olarak kayıtlara geçti.
TUNCELİ'DE İTHALAT İHRACATIN 2 KATI
Diğer yandan, Tunceli'de ihracat 7 bin dolar, ithalat da 16 bin dolar olarak gerçekleşti. Bu arada, Türkiye'de Nisan ayında genel ticaret sistemine göre ihracat yüzde 41,4, ithalat yüzde 25,0 azaldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- Polis Teşkilatına On Bin Yeni Memur Katılıyor! POMEM Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
- Hastaneye Gitme Devri Kapanıyor! Kronik Hastalar İçin Evde Kesintisiz Sağlık Dönemi Sunuluyor
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.