Erdem: Kazanan MHP olmuştur

MHP Malatya İl Kongresinde İl Başkanlığını kazanan Mehmet Erdem, seçimin kazananının MHP olduğunu söyledi.
En yakın rakibinden 2 oy fazla alarak 242 oy ile Milliyetçi Hareket Partisi'nin yeni İl başkanı seçilen Mehmet Erdem, “Kongrenin kazananı Malatya ve Milliyetçi Hareket Partisi'dir. Böyle bir olgunlukta çok adaylı kongre az olmuştur. Bu teveccühe inşallah tek başıma değil hep beraber layıkk olmaya çalışacağız. Malatya'mızı hep beraber ayağa kaldıracağız'' dedi.
8 Şubat Pazar günü yapılan MHP İl Kongresi'nde Mehmet Erdem 242, diğer aday Hakan Er ise 240 oy almıştı. Kongrede diğer aday Mehmet Bitmez ise 31 oy ile seçimi kaybetmişti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.