Erdoğan’a MKYK toplantısında kayısılı teşekkür!

AK Parti MKYK üyesi ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a kayısı ikram etti.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Milletvekili Öznur Çalık, AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısında, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a, Malatya kayısısı ikram etti.

"TEŞEKKÜR ETTİK"
Milletvekili Çalık, Twitter ve Facebook hesabından yaptığı paylaşımda: “22 Eylül Salı günü AK Parti MKYK toplantımızda Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a TMO'nun kayısı alımı ve kayısı fiyatları, 24 Ocak depreminin ardından deprem konutlarının hızla inşa edilmesi ve 6. teşvik bölge hususundan dolayı teşekkürlerimizi kayısı ikramımız ile yaptık.” ifadelerine yer verdi
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.