Fendoğlu: İçme suyu borcu faizleri silinmeli

Malatya Milletvekili Mehmet Fendoğlu, Malatya'da vatandaşın içme suyu borcu gecikme faizi 40 milyon 294 bin TL olduğunu belirterek, 'Depremde sıkıntı yaşan vatandaşlarımızın içme suyu borcu faizleri silinmelidir” dedi.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) söz alarak konuşan Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Malatya Milletvekili Mehmet Fendoğlu, Malatya'da vatandaşın içme suyu borcunu dile getirdi. Fendoğlu, “ Hazine ve Maliye Bakanlığımızın dikkatini çekmek istiyorum. Malatya Büyükşehir Belediyesi MASKİ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünün ilimiz sınırları içerisinde 19 Şubat 2020 tarihi itibarıyla su borcu olan abone sayısı 140 bin 300'dür. Bu abonelerin faiz hariç anapara borcu 91 milyon 780 bin TL'dir. Gecikme faizleri ise 40 milyon 294 bin TL'dir. Malatya Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (MASKİ) toplam alacağı, faizler dâhil 132 milyon 82 bin TL civarındadır. Büyükşehir Yasası gereği belediye meclisi faiz silme yetkisine sahip olmadığından, geciken bu kamu alacağını tahsil etmekte zorluk çekmektedir. Bölgemizde yaşanan deprem sonrasında bu konuda ilgili bakanlıklarımızdan esnaflarımız ve vatandaşlarımız faizlerinin silinip anapara üzerinden yeniden yapılandırılmasını talep etmektedir” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- Malatya’da Görülmemiş Olay: Şehristan Evleri’nin Yapısal Direnci İş Makinelerini Bozdu ve Yıkım Durdu
- Yarım Asra Yaklaşan Emek Bir Günde Son Buldu: Parti Binasındaki Eşyalar Toplandı
- Ak Parti İlçe Başkanı Ahmet Boyraz'ın Dayısı Hayatını Kaybetti
- Sami Er: “600 Bin Kişilik Yeni Yaşam Alanı Oluşturduk”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.