Fenerbahçe'de YMS maçı hazırlıkları başladı

Fenerbahçe, Süper Lig'in 33. haftasında perşembe günü deplasmanda Yeni Malatyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Emre Belözoğlu yönetiminde, Can Bartu Tesisleri'nde yapılan antrenman saat 11.30'da başladı. Denizlispor karşısında maça ilk 11'de çıkan oyuncular idmanı rejenerasyon çalışması ile tamamladı. Diğer oyuncular ise ısınma ve çabukluk hareketlerinin ardından pas çalışması yaptı. Antrenman, dar alanda gerçekleştirilen çift kale maçla tamamlandı. Mesut Özil, Nazım Sangare ve Diego Perotti özel program dahilinde çalışmalarını sürdürürken, Sadık Çiftpınar'ın tedavisine devam edildi. Enner Valencia ise ağrıları sebebiyle dinlendirildi. Sarı-lacivertliler, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayarak Malatya'ya gidecek.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- Malatya'da Binlerce Uyuşturucu Hap Ele Geçirildi: Şüpheliler Serbest Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.