Gasp şüphelileri kıskıvrak!

Malatya'da silahla 1 kişinin cep telefonunu gasp eden şüpheliler yakalandı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Edinilen bilgilere göre, 19 Haziran'da A.T.'yi silahla tehdit ederek cep telefonunu gasp eden 2 kişiyi yakalamak için çalışma başlatan Battalgazi İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 2 şüpheliyi yakalayarak gözaltına aldı. Şüphelilerin ikametlerinde yapılan aramalarda suç aleti pompalı tüfek ve fişek yatağında 4 adet fişek ile A.T.'ye ait cep telefonu ele geçirildi.

BAŞKA BİR OLAYDA DA BİR ŞAHIS YAKALANDI
Öte yandan, 21 Haziran tarihinde otodan hırsızlık olayının şüphelisi F.D. aynı gün yaşanan kovalama sonucu polis ekiplerince yakalandı. Gözaltına alınan şahısla birlikte 750 TL değerinde 2 adet güneş gözlüğü, 1 adet oto teybi ve 300 TL değerinde bir adet parfüm ele geçirilirken, şüpheli hakkında yasal işlem yapıldı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- Memleketin Nabzı Sezonu Türkiye'nin Önemli Meseleleriyle Noktaladı
- Otobüsü Ambulansa Çeviren Şoför Erdoğan Küllü Bir Canın Kurtulmasına Vesile Oldu
- Komşu İllerin Gerisinde Kalan Malatya İçin Bakanlık ve THY Nezdinde Uçak Seferi Girişimi Başlatıldı
- MAGİNDER Başkanı Salih Karademir Yazıhan'da Çiftçilerle Buluşarak Tarım Fuarı Çağrısı Yaptı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.