Gaziantep Üniversitesi Öğretim Elemanı alacak

Gaziantep Üniversitesi'nden yapılan açıklamada 17 Öğretim Elemanı alınacağı duyuruldu.
Basın İlan Kurumu ilan portalı ilan.gov.tr internet sitesinde yayınlanan ilana göre,
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine; Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ileGiriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. Maddesi hükümleri uyarınca Öğretim Elemanı alınacaktır.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İş İnsanı Keşşaf Kodaman’ın Oğlu Kağan Kodaman 48 Yaşında Hayatını Kaybetti
- Yeniden İnşa Edilen Merkez Akpınar Çarşısı Hizmete Açıldı! Esnaf İçin Kapsamlı Temizlik Başladı
- Yargıda Otuz Maddelik Yeni Dönem Başlıyor: Beklenen Kanun Teklifi Meclis Başkanlığına Sunuldu
- OKULLAR NE ZAMAN KAPANACAK? Karne günü yaklaşıyor... İşte MEB takvimi ve 2026-2027 okullar ne zaman açılacak sorusunun cevabı
- Malatya’nın Köklü Kültürü İstanbul’da Yaşatılıyor: Zeytinburnu’nda Sıcak Bir Anadolu Sofrası Kuruldu
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.