Gaziler Günü Nedeniyle Malatya'da Tören Düzenlendi

19 Eylül Gaziler Günü nedeniyle Malatya'da da tören düzenlendi.
Atatürk Anıtı'nda düzenlenen törene; Vali Vasip Şahin, Belediye Başkanı Ahmet Çakır, askeri ve mülki erkan katıldı. Atatürk Anıtı'na çelenk koyulmasından sonra saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu.
Daha sonra Atatürk Ortaokulu Tarih Öğretmeni Hatem Denktaş, günün anlam ve önemini içeren konuşma yaparak, "Sakarya Zaferi'nin kazanılmasından sonra TBMM tarafından Mustafa Kemal'e 19 Eylül 1921'de mareşallik rütbesi ve gazilik unvanının verilmesi nedeniyle, bu anlamlı gün her yıl Gaziler Günü olarak kutlanmaktadır. Milli bağımsızlığımızı, vatanın milleti ile bölünmez bütünlüğünü muhafaza etmek maksadıyla vatanımızın her karış toprağına kanlarını akıtan, Türk tarihine altın sayfalar yazdıran gazilerimizin, can veren şehitlerimizin hatıralarını yüceltmek, onlara olan minnet ve şükran duygularımızı ifade etmek milli görevimizdir. İç ve dış düşmanların heveslerini boşa çıkarmak için başta yetkililer olmak üzere hepimize büyük görevler düşmektedir. Gazilerimizin de insanca yaşamaları için gerekli imkanlara kavuşturulmaları, onlara verdiğimiz değerin lafta kalmadığını gösterecektir" ifadelerini kullandı.
Denktaş'ın konuşmasından sonra anıt önündeki tören sona erdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- Polis Teşkilatına On Bin Yeni Memur Katılıyor! POMEM Sınav Sonuçları Erişime Açıldı
- Hastaneye Gitme Devri Kapanıyor! Kronik Hastalar İçin Evde Kesintisiz Sağlık Dönemi Sunuluyor
- Akoğuz Kışlası Konutları İçin Geri Sayım Başladı: Vali Yavuz Teslim Tarihini 9 Temmuz Olarak Açıkladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.