HEV Elbistan temsilciliği açıldı

Es-Seyyid Osman Hulusi Efendi Vafkı'nın Elbistan'daki sosyal tesis ve temsilcilik binası ile Kemal Ateş Çeşmesi düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Vakfın Güneşli Mahallesi'nde yapımı tamamlanan Selçuklu mimarisindeki temsilcilik binası, Hulusi Efendi Vakfı Mütevelli Heyet Başkanı Hamit Hamidettin Ateş, Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun, Elbistan Belediye Başkanı Durmuş Küçük, Ekinözü Belediye Başkanı Nursi Çeleğen, Elbistan Cumhuriyet Başsavcısı Doğan Bülent Belli, İlçe Emniyet Müdürü Barış Murat Başol, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile Türkiye'nin farklı kentlerinden vakıf gönüllülerinin katıldığı törem ile hizmete açıldı.
Vakfın hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesi amacıyla hizmete giren binada temsilcilik faaliyetleri, Nasihat Yayınları ile vakfın kadın kolları olan Şefkat Gülleri de yer alıyor.
Törende, sosyal tesisin yapımında katkısı bulunanlara vakfın Mütevelli Heyet Başkanı Hamit Hamidettin Ateş tarafından teşekkür plaketi verildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- Memleketin Nabzı Sezonu Türkiye'nin Önemli Meseleleriyle Noktaladı
- Otobüsü Ambulansa Çeviren Şoför Erdoğan Küllü Bir Canın Kurtulmasına Vesile Oldu
- Komşu İllerin Gerisinde Kalan Malatya İçin Bakanlık ve THY Nezdinde Uçak Seferi Girişimi Başlatıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.