İlçede ilk kez...

İlçede ilk kez yapılan akaryakıt istasyonunda inceleme yapıldı.
HABER MERKEZİ-ARGUVAN
Malatya'nın Arguvan ilçesinde ilk kez yapılan akaryakıt istasyonunda yetkililer inceleme yaptı.
YETKİLİLER İNCELEDİLER
Arguvan Belediyesi tarafından Arguvan ilçesinde ilk kez yapılan akaryakıt istasyonu inşaatında, Malatya Valisi Aydın Baruş, İlçe Kaymakamı Abdullah Şahin, Malatya Büyük Şehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, İlçe Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş, Malatya Tarım ve Orman İl Müdürü Tahir Macit , İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Sezai Yılmaz, diğer ilgili ve yetkililer inceleme yapıp, çalışmalar hakkında bilgi aldılar. Yetkililer, ilçe jandarmayı da ziyaret etikten sonra ilçeden ayrıldılar.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- Malatya'da Binlerce Uyuşturucu Hap Ele Geçirildi: Şüpheliler Serbest Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.