27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

İlçede ilk kez...


İlçede ilk kez...
İlçede ilk kez yapılan akaryakıt istasyonunda inceleme yapıldı.

HABER MERKEZİ-ARGUVAN 

 Malatya'nın Arguvan ilçesinde ilk kez yapılan akaryakıt istasyonunda yetkililer inceleme yaptı.

YETKİLİLER İNCELEDİLER 
Arguvan Belediyesi tarafından Arguvan ilçesinde ilk kez yapılan akaryakıt istasyonu inşaatında, Malatya Valisi Aydın Baruş, İlçe Kaymakamı Abdullah Şahin, Malatya Büyük Şehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, İlçe Belediye Başkanı Mehmet Kızıldaş, Malatya Tarım ve Orman İl Müdürü Tahir Macit , İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Sezai Yılmaz, diğer ilgili ve yetkililer inceleme yapıp, çalışmalar hakkında bilgi aldılar. Yetkililer, ilçe jandarmayı da ziyaret etikten sonra ilçeden ayrıldılar.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!