Karaman: “Galibiyeti kaçıran taraf bizdik”
Göztepe Teknik Direktörü Ünal Karaman, 2-2 berabere kaldıkları Yeni Malatyaspor maçının ardından galibiyeti kaçıran taraf olduklarını söyleyerek, “Bundan sonraki müsabakalarda hatalardan arınmış, sonucu alan bir takım olacağız” dedi.
HABER MERKEZİ-İZMİR
Süper Lig'in 23. hafta maçında sahasında Yeni Malatyaspor ile 2-2 berabere kalan Göztepe'de Teknik Direktör Ünal Karaman, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında müsabakayı değerlendirdi. Karaman, “Galibiyeti kaçıran taraf bizdik. Oyuncularım bizi mutlu edecek bir oyun performansı ortaya koydular. Geldiğimiz andan itibaren futbolcularımız gelişme adına hem zihinsel hem fiziksel olarak iyi durumda. İyi bir Göztepe izlettiler. Bunun yanında eksiklerimiz var. Eksilerimizin üzerine giderek çalışacağız. Futbolun doğrularını yapmaya çalıştık. Rakip ceza sahasında topla buluşan, maçı her şeyi ile yaşayan Göztepe vardı. Maçı üç puanla tamamlayamadık, üzgünüm. Bundan sonraki müsabakalarda hatalardan arınmış, sonucu alan bir takım olacağız" dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- Aşure Programında Yetim Aileler İçin Destek Çağrısı Yapıldı
- Malatya'da Saman Yüklü Tırdan Geriye Hurda Yığını Kaldı
- Malatya'da Binlerce Uyuşturucu Hap Ele Geçirildi: Şüpheliler Serbest Kaldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.