27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Kavuşuyorlar!


Kavuşuyorlar!
Yeni Malatyaspor Wallace Dos Santos'a kavuşuyor. Wallace Dos Santos, zorunlu karantina süresini tamamladı.
HABER MERKEZİ-MALATYA

Zorunlu karantinaya giren Yeni Malatyaspor’un savunma oyuncusu Wallace Dos Santos’un, karantina süresini tamamladığı ve bugünkü antrenmana katılacağı açıklandı. 

SOSYAL MEDYA HESABINDAN DUYURULDU

Sarı-siyahlı kulübün sosyal medya hesabından Santos'un durumuna ilişkin yapılan açıklamada, "Ülkesi Brezilya'dan dönen ve zorunlu olarak karantinada kalması gereken futbolcumuz Wallace Dos Santos, dün itibarıyla 14 günlük karantina sürecini tamamlamış olup bugünden itibaren antrenmanlara katılacaktır." ifadelerine yer verildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!