Kayserispor'dan suç duyurusu!

Hes Kablo Kayserispor, deplasmanda oynadığı Yeni Malatyaspor maçında usulsüz seyirci alınması ile ilgili Malatya Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunduğunu sosyal medya hesabından duyurdu.
HABER MERKEZİ-KAYSERİ
Hes Kablo Kayserispor kulübü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“03.05.2021 tarihinde Malatya'da oynanan Yeni Malatyaspor karşılaşmasıyla ilgili olarak; usulsüz seyirci alınması, karşılaşmaya alınan kişiler tarafından hakaret, saldırı ve diğer eylemler nedeniyle Malatya Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulmuştur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya'da 23 Yeni Okulun Kapıları Açılmaya Hazırlanıyor
- Malatya'da 147 Bin Öğrenci Karne Aldı! Vali Yavuz Karne Töreninde Aileleri Dijital Tehlikelere Karşı Uyardı
- Malatya Polisinden Uyuşturucu Şebekesine Ağır Darbe! Binlerce Sentetik Hap Ele Geçirildi
- Eğitim Bir Sen Malatya Şube Başkanı Söylemez Uyardı! Sık Değişen Mevzuat Eğitimde Verimi Baltalıyor
- İYİ Parti Battalgazi İlçe Başkanlığı Görevine İş Kadını Mine Ökmen Atandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.