Koca'nın test sonucu da pozitif çıktı!

Malatya Kale ilçesi Belediye Başkanı Murat Koca yapılan Covid-19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.
HABER MERKEZİ-KALE
Kale Belediye Başkanı Koca'nın Covid-19 testi pozitif çıktı
"DUALARINIZI BEKLİYORUM"
Koca, sosyal medya paylaşımından yaptığı açıklamasında: “Değerli hemşehrilerim! Yapılan tetkiklerin ardından Covid- 19 test sonucum pozitif çıkmıştır. 14 günlük karantina süreci ile tedavime evimde başladım. Allah'a şükür sağlık durumum iyi. Rabbim bütün hastalara Şafi ismiyle şifalar versin. Dualarınızı bekliyorum.” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- İstanbul Ulaşımına Malatyalı Eli Değdi! Tarihi Sayfa Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Teşrifleriyle Açıldı
- TOKİ Konutlarının Yanındaki Otluk Alanda Çıkan Yangın Korkuttu
- Malatya Valiliği Teslim Takvimini Açıkladı: Gözler 4 Temmuz'a Çevrildi
- Kayıp Aysel Yıldırım Soruşturmasında Adliyeye Sevk Edilen Beş Şüpheliden Dördü Tutuklandı
- Malatya'da Okul Yolundaki Açık Elektrik Panoları Vatandaşları İsyan Ettirdi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.