Malatya'da Kısmi Su Kesintisi

Malatya'da kısmi su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Malatya Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, “Meydana gelen bir arızadan dolayı 18 Ocak 2013 Cuma (bugün) günü 09.00 - 14.00 saatleri arasında; Niyazi Mısri, Kavaklıbağ ve Şifa mahallelerinin bir kısmı ile Emeksiz-İstasyon kavşağı arasında kalan kısımda su kesintisi uygulanacaktır” denildi.
Açıklamada, mağduriyet yaşanmaması için vatandaşların tedbirli olmaları istendi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yargıda Otuz Maddelik Yeni Dönem Başlıyor: Beklenen Kanun Teklifi Meclis Başkanlığına Sunuldu
- OKULLAR NE ZAMAN KAPANACAK? Karne günü yaklaşıyor... İşte MEB takvimi ve 2026-2027 okullar ne zaman açılacak sorusunun cevabı
- Malatya’nın Köklü Kültürü İstanbul’da Yaşatılıyor: Zeytinburnu’nda Sıcak Bir Anadolu Sofrası Kuruldu
- Doğanşehir’de Dutlar Olgunlaştı: Vatandaşlar Kazanları Şifa Kaynağı Pekmez İçin Kaynatıyor
- Milletvekili Tüfenkci Yeni Camii ve Belediye Hamamı’ndaki Restorasyon Çalışmalarını İnceledi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.