Malatya'da seyir halindeki araç alev aldı

Malatya-Elazığ karayolunda seyir halindeyken yanan araç itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Alınan bilgiye göre, Malatya-Elazığ Karayolunda Hacıhaliloğlu Çiftliği önünde Cevat Köse idaresindeki 65 ES 573 plakalı araç, seyir halindeyken henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı alev aldı.
Araçtan yükselen dumanı gören sürücü Köse, aracını terk ederek, durumu Malatya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ekipler, araçta çıkan yangını söndürürken, yangın sonrasında aracın ön kısmında büyük çapta maddi hasar meydana geldi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Psikiyatrik Tedavi Gören Babanın Silahından Çıkan Kurşunlar Bir Aileyi Yok Etti
- Bakan Yumaklı Açıkladı: Elli Bir Bin Kanatlı Yaban Hayvanı Doğaya Salınıyor
- Doğanşehir İlçesinde Haberleşme Kablolarını Çalan Hırsızlar Kıskıvrak Yakalandı
- Boşa Akan Sular Kazanca Dönüşüyor: Kırsalda Kapalı Boru Dönemiyle Aynı Anda Birden Fazla Bahçe Sulanıyor
- Jandarma Zamanla Yarıştı: İkiz Kardeşler Sınava Beş Dakika Kala Yetiştirildi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.