23 Haziran, 2026, Salı
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Malatya Temsilcileri Muş'ta Düzenlenen Futbol Müsabakalarında Grup Şampiyonu Oldu

Malatya Temsilcileri Muş'ta Düzenlenen Futbol Müsabakalarında Grup Şampiyonu Oldu
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda mücadele eden Malatya’nın erkek ve kız futbol takımları, Muş’ta düzenlenen turnuvada grup şampiyonu olarak Şanlıurfa’daki ikinci etaba yükseldi.

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Futbol Grup Müsabakaları’nda Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünü temsil eden erkek ve kız futbol takımları önemli bir başarıya imza attı.

MUŞ'TA ÇİFTE GRUP ŞAMPİYONLUĞU GELDİ

17-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Muş’ta düzenlenen organizasyonda sahaya çıkan Malatyalı sporcular, sergiledikleri başarılı performansla rakiplerini geride bırakarak gruplarını lider tamamladı. Hem erkek hem de kız takımlarının grup birinciliğini elde etmesi, spor camiasında büyük bir sevinçle karşılandı.

YENİ DURAK ŞANLIURFA OLACAK

Müsabakalar boyunca disiplinli oyun anlayışı ve mücadeleci kimlikleriyle dikkat çeken Malatya temsilcileri, elde ettikleri sonuçlarla ANALİG Futbol Grup Müsabakaları’nın 2. etap karşılaşmalarına katılmaya hak kazandı. Grup şampiyonu olarak bir üst tura yükselen Malatya ekipleri, 02-06 Temmuz 2026 tarihleri arasında Şanlıurfa’da düzenlenecek ikinci etap müsabakalarında başarı arayacak.

İL MÜDÜRLÜĞÜNDEN TEBRİK MESAJI

Malatya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada da Malatya’yı temsil edecek sporcular, antrenörler ve emeği geçen tüm paydaşlar tebrik edilirken, Şanlıurfa’daki karşılaşmalarda da başarılı sonuçlar alınması temenni edildi.

KAYNAK: MHA
 

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!