Malatyalı sporcular başarıyla döndü

Malatyalı Wushu ve Kung Fu sporcuları, Türkiye Şampiyonası’ndan 18 madalya ile döndü.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Sakarya’da 15-17 Aralık 2021 tarihleri arasında düzenlenen Wushu Kung Fu Geleneksel Türkiye Şampiyonasına Malatya’dan katılan sporcular başarılı döndü.
Malatyalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan, 10 altın, 3 gümüş ve 5 bronz madalya aldılar. Malatya Gençlik ve Spor Müdürü Ebubekir Kayhan’ın önümüzdeki günlerde Wushu ve Kung Fu başarılı sporcuları makamında kabul edip hediyeler vereceği öğrenildi.
Sakarya’da 15-17 Aralık 2021 tarihleri arasında düzenlenen Wushu Kung Fu Geleneksel Türkiye Şampiyonasına Malatya’dan katılan sporcular başarılı döndü.
Malatyalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan, 10 altın, 3 gümüş ve 5 bronz madalya aldılar. Malatya Gençlik ve Spor Müdürü Ebubekir Kayhan’ın önümüzdeki günlerde Wushu ve Kung Fu başarılı sporcuları makamında kabul edip hediyeler vereceği öğrenildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Eğitim Bir Sen Malatya Şube Başkanı Söylemez Uyardı! Sık Değişen Mevzuat Eğitimde Verimi Baltalıyor
- İYİ Parti Battalgazi İlçe Başkanlığı Görevine İş Kadını Mine Ökmen Atandı
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.