Malatyaspor Kamu Davasına Devam Edilecek

Malatyaspor Kamu Davasına Devam Edilecek
Malatyaspor'da, Dernekler Kanununa muhalefet, hizmet nedeniyle güveni kötüye kullanma iddiasıyla açılan kamu davasına, Salı günü devam edilecek.
Malatya 1. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen davada, Malatyaspor'da son 10 yılda görev yapan başkanlar, yönetici ve çalışanlar, "Dernekler Kanunu'na muhalefet ve hizmet nedeniyle güveni kötüye kullanma" iddiasıyla açılan kamu davası kapsamında savunmalarını yapmaya başlamıştı.
Malatya 1. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya, hazırlanan iddianame kapsamında ismi geçen 130 sanığın 45'i katılırken, bu sanıklardan 39'unun ifadesini alınmıştı. Malatyaspor Kulüp Eski Başkanı Haşim Karadağ'da açılan dava kapsamında Malatya'ya gelerek, ifadesini verdi.
Salı günü görülecek olan duruşmada, sanıkların ifadelerinin alınmasına devam edilecek.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Terminal Caddesinde Çıkan Bıçaklı Kavgada Yabancı Uyruklu Bir Genç Kanlar İçinde Kaldı
- MalatyaPark Otoparkında Aynı Gün LPG Taktırılan Araç Alevlere Teslim Oldu
- Vali Seddar Yavuz Kurum Müdürleriyle Birlikte Halk Gününde Vatandaşları Dinledi
- Kapıyı Kırarak İçeri Girmek İsteyen Partililere Çevik Kuvvet Ekipleri Müdahale Etti
- Veli Ağbaba’dan Gece Yarısı Çilingirle İl Binasına Girilmesine Sert Tepki! "Demokrasi Tarihine Kara Bir Leke"
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.