Nüvit Ateş Vali Şahin'i Ziyaret Etti

Muğla Malatyalılar Derneği Başkanı Nüvit Ateş, Vali Vasip Şahin'i ziyaret etti.
Nüvit Ateş yaptığı açıklamada, "Muğla Malatyalılar Derneği olarak Muğla ile Malatya arasında kültürel köprü oluşumunda büyük bir etkinlik yapmak istiyoruz. Malatya'nın kalkınması adına neler yapacağız bunun istişaresini yapacağız. Sivil toplum örgütleri ve meslek odalarıyla birlikte hareket edeceğiz. 15 Ekim'de Muğla'da iş adamları, basın mensupları, bürokratlar ve belediye başkanlarının katılacağı etkinliğe valimizi davet ediyoruz. Valimize de yeni görevinde başarılar dileriz" ifadelerini kullandı.
Vali Şahin de, "Muğla'da Malatyalıları bir araya getirip, Malatya için bir şeyler yapmaya sevk etmeniz güzel bir oluşum. Gayretlerinizin devamını diliyorum. Bizler de Muğla'daki hemşehrilerimize elimizden gelen desteği vermeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Türkiye'nin Dört Bir Yanından Gelen Motosiklet Tutkunları Akçadağ'da Buluştu
- Ailesi Eve Dönünce Yıkıldı: Akçadağ'da 19 Yaşındaki H.H. Evinde Ölü Bulundu
- Kredi Kullanılmadan Yapıldı: İlçenin İlk Düğün ve Mevlit Salonu Hizmete Giriyor
- Deprem Sonrası Zor Günler Geçiren Malatya Esnafının Tahliye ve Kira Sorunu Masaya Yatırıldı
- 26.06.2026 Tarihi İçin Nikâh Dairesinde Yoğunluk Yaşandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.