O hastane 2020'de tamam!

Devlet Hastanesi’nin önümüzdeki yıl hizmete sunulması hedefleniyor.
HABER MERKEZİ-DOĞANŞEHİR
Malatya'nın Doğanşehir ilçesinde inşaatı devam eden yeni Devlet Hastanesi'nin önümüzdeki yıl hizmete sunulması hedefleniyor.

İNCELEMELERDE BULUNDULAR
Malatya İl Sağlık Müdürü. Doç. Dr. Recep Bentli, Doğanşehir Belediye Başkanı Vahap Küçük ve İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanı Dr. Muhammed Duran ile Doğanşehir ilçesinde yapımı devam eden 100 yataklı Devlet Hastanesi ve 10 daireli Personel Lojmanı inşaatında incelemelerde bulundu. Hastane inşaatının durumu hakkında yetkililerden bilgi alan İl Sağlık Müdürü. Doç. Dr. Recep Bentli, hastanenin biran önce tamamlanması için eksikleri not aldı.

HİZMETE AÇILMASI HEDEFLENİYOR
İnşaatı devam eden hastanenin 20020 yılında çalışmaların tamamlanarak hizmete açılması hedefleniyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.