O yasak kaldırıldı

Deprem nedeniyle Malatya’da inşaatlara bir süre ara verilen beton dökülmesi yasağı kaldırıldı.
HABER MERKEZİ-MALATYA
Yapı Denetimler Birliği Malatya Şubesi Temsilcisi İnşaat Mühendisi Nurettin Sevim, 24 Ocak 2020'de Elazığ ve Malatya'da meydana gelen 6,8 şiddetindeki depremden sonra Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından dökülen betonların kontrol edilmesi ve soğuk kış şartları nedeniyle inşaatlarda beton dökülmesinin bir süre durdurulduğunu, şimdi ise serbest bırakıldığını bildirdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Malatya Valisi Seddar Yavuz Kentsel Dönüşüm Kapsamında Yeni Kura Çekim Detaylarını Paylaştı
- Doğanşehir'de Traktörün Altında Kalan Hasan Tosun Hayatını Kaybetti
- Fahri Kayahan'dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım İçin Geri Sayım Başladı
- Malatya Battalgazi Merkezli 4.0 Büyüklüğündeki Deprem Şehirde Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu
- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Teşkilat Buluşmasında Gelecek Dönemin Yol Haritasını Açıklayacak
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.