Ocak ayında Malatya'da 200 kişi iş buldu

Malatya Valisi Süleyman Kamçı, Çalışma ve İş Kurumu Malatya İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
Ziyareti sırasında iş arayanlar ve çalışanlar hakkında bilgi alan Vali Kamçı'ya, Çalışma ve İş Kurumu Malatya İl Müdürü Vahap Toman, Malatya'daki işsizlik oranlarını iletti. 2015 yılı Ocak ayında kayıtlı iş arayanların sayısının 37 bin 559 kişi olduğunu belirten Toman, Ocak ayında 200 kişiyi işe yerleştirdiklerini, bunun yanı sıra 13 değişik meslekte kurs açıldığını ve buralardan da 93 kişinin faydalandığını söyledi.
TYP kapsamında 360 kişinin kamu kurumlarına dağıtımının yapılarak 4 aylığına istihdam edileceğini belirten Toman, işsizlik sigortası fonunda yararlanmak üzere ise 603 kişinin başvuru yaptığını söyledi. Bunlardan 381 kişinin işsizlik sigortası ödeneği hak ettiğini ifade eden Toman, iş ve meslek danışmanların, iş arayanlara ve işverenlere yönelik çalışmaları hakkında da bilgi sundu. Vali Kamçı da yapılan çalışmaların devamının dileyerek yetkililere teşekkür etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hayvan Küpeleme Sisteminde Yeni Dönem Başladı! Karekod Uygulaması Devreye Girdi
- Malatya'da Genç Mucitler Projelerini Sergiledi! Başkan Er'den Bilim Merkezi Müjdesi
- CHP Yönetimi İrtibat Bürosu Açtı! Görevden Alınan Yönetimden İlk Toplantı
- TÜGVA Battalgazi'de Yeni Dönem Başladı: Görev Ömer Polat'a Verildi
- Sosyal Medyadan Zehir Saçan Şebekeye Darbe: 122 Kişi Tutuklandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.